Vanliga frågor Kontakta oss, kundservice: 0775-150 550

Miljövänlig el inköpspris!

Med Tele15 får du prisvärd och förmånlig el till vårt inköpspris. Med vårt miljövänliga och vintersäkrade elavtalet erhåller ni följande;

- 100% miljövänligt el ifrån vattenkraft

- El till vårt inköpspris utan onödiga påslagskostnader. 

- Ni betalar endast 79kr/månad i kommersiell månadsavgift samt en årsavgift på 199kr. 

- Ni erhåller ett trygt och vintersäkrat elavtal där ni ej riskerar att drabbas av prishöjningar under vintern. 

 

Hur gör jag om jag har synpunkter?

I första hand ber vi dig kontakta vår kundtjänst. Har det uppstått ett missförstånd kommer vi göra vad vi kan för att komma fram till en lösning.

För frågor rörande tecknandet av ditt elavtal med SPKR Direct Communication och ångerhantering vänligen kontakta oss på elavtal@spkr.se

För fakturafrågor och frågor gällande din elleverans vänligen kontakta Dela Flera GC AB. Du hittar deras kontaktuppgifter här kontakt@delaflera.se, 010-129 95 00).

Skulle du trots kontakt med kundtjänst känna att du inte fått den hjälp du behöver kan du vända dig till vår kundombudsman. Genom detta får du någon som inte har blivit färgad av tidigare diskussioner som går igenom ditt ärende. För att kontakta vår kundombudsman, vänligen skicka ett e-post till kundombudsmannen@spkr.se. Det går också bra att skicka ett brev till oss på följande adress: SPKR Direct Communication AB, Fryksdalsbacken 12, 123 43 Farsta. Märk ditt brev "Elavtal"

Är du fortfarande inte nöjd med hanteringen av ditt ärende kan du ta kontakt med konsumentrådgivaren i din kommun. För vidare information om detta, vänligen kontakta din kommun.

Nedan hittar du direktlänkar till olika aktörer du kan vända dig i händelse av tvist som inte kunnat lösas direkt med oss på SPKR Direct Communication AB

 

Oberoende elrådgivning

För att få hjälp med oberoende elrådgivning kan du vända dig till konsumenternas elrådgivningsbyrå eller 

statens energimyndighet.